Bluewater heeft voor de interne Cyber Awareness campagne Hollands Lof gevraagd om 3 karakters als mensfiguur te ontwikkelen. Deze karakters vertellen samen een verhaal en brengen zo de boodschap die de afdeling ICT wil afgeven op een heldere manier over aan alle medewerkers. De Cyber Awareness campagne is gericht aan de interne organisatie, voor zowel vast als ingehuurd personeel. De animatiefilm die je hierboven ziet is de introductie van de karakters Flumsy en Sparky, de anonieme hacker Sneaky zal in de volgende aflevering zijn of haar intrede doen.
Bluewater heeft in hoofdlijnen 5 verhalen uitgestippeld voor de 3 karakters, samen met een intern team van specialisten zijn deze verder uitgewerkt in geanimeerde explainer videos. Voor deze animaties heeft Hollands Lof haar vaste motion designer Titus Brand gevraagd om deze video’s te realiseren. Iedere week werd intern op de narrowcasting systeem een nieuwe episode gepresenteerd, met als klap op de vuurpijl een fictieve hack vanuit de enorme video wall in het atrium van het hoofdkantoor.