Image
Top
Open navigatie

Campagne Mijn idee, jouw idee PostNL

Bedenk een groei-idee voor PostNL.

 

PostNL moet groeien en vernieuwen om gezond te blijven. En bij wie kun je de beste ideeën vinden? Bij de medewerkers zelf! Hollands Lof ontwikkelde samen met PostNL de ideeënwedstrijd Mijn idee, Jouw idee. De campagnestijl bestaat uit een tafelblad met daarop een schetsvel met diverse doedels. Want zo begint meestal het beste idee…

Mijn_-idee_vouwvel_04

Mijn_-idee_poster_02

De winnaar

Door tijdens de wedstrijd-periode deelnemers te volgen, te documenteren en meteen te presenteren werd heel PostNL enthousiast gemaakt om mee te dingen naar de hoofdprijs: de kans je idee ten uitvoer te brengen. PostNL maakt middelen en vak-experts vrij om de winnende deelnemer(s) te steunen in de realisatie van het idee.

Mijn_-idee_vouwvel_03

 

De campagne was zo’n groot succes dat PostNL heeft besloten om ieder jaar een ideeënwedstrijd uit te schrijven.